شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ

دیشب باران قرار با پنجره داشت
روبوسی آبدار با پنجره داشت
یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد
چک چک، چک چک... چکار با پنجره داشت؟



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت12:40---25 آبان 1390

رنج ...

من نمی دانم – و همین درد مرا سخت می آزارد – که چرا انسان

این دانا

این پیغمبر

در تکاپوهایش – چیزی از معجزه آن سوتر – ره نبرده است به اعجاز محبت

چه دلیلی دارد ؟

چه دلیلی دارد که هنوز

مهربانی را نشناخته است !

و نمی داند در یک لبخند

چه شگفتی هایی پنهان است ...

من بر آنم که در این دنیا

خوب بودن – به خدا – سهل ترین کار است

و نمی دانم که چرا انسان

تا این حد

با خوبی

بیگانه است ...

و همین درد مرا سخت می آزارد !


آدم زمینی
ساعت18:30---24 آبان 1390
عید غدیر رو بهتون تبریک می گم امیدوارم قدردان این بزرگ ترین نعمت الهی باشیم
پاسخ: سلام. منم این عید بزرگ رو به تمام مسلومنا و بخصوص شما لوکس بلاگیا ابریک میگم


بشار
ساعت14:09---23 آبان 1390

عید ولایت مبارک ...




بشار
ساعت10:19---19 آبان 1390

خدایا دستانم را به درگاهت
چشمهایم را به نور ایمانت
گوشهایم را به نجوای گوشنوازت
لبانم را به بلندای فریاد کردنت
و قلبم را به دریای بیکرانت سپردم
هیچ جز تو درمانم نیست
پس فریاد میزنم
سُبْحانَكَ يا لا اِلـهَ إلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ يا رَب


آدم زمینی
ساعت0:12---19 آبان 1390
گاهی آرزو می کنم کاش دلم یک پنجره داشت تا رو به باران بازش می کردم و میگذاشتم هرچه گرد و عبار در دلم تلنبار شده را بشوید بجای آن پاکی و طراوت بجا بگذارد

اشتیاق
ساعت13:22---15 آبان 1390
با سلام خدمت شما
تشکر از وب جالبي که دارين
بنده هم موسيقي و شعر دارم
اگه يه سر بزنيد سرافرازم ميکنيد
يه مطلب زدم در اول وبلاگ که به درد شما ميخوره
قربانت-مرسي-تشکر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ 13:20 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 11437
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1